دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی

دندانپزشکی برای چه کودکان و نوجوانان یک استرس ناخواسته ای را به وجود می آورد . به همین دلیل طبیعی به نظر می رسد که کودکان از آمدن به دندانپزشکی دل نگرانی و اضطراب داشته باشند . در این مقاله قصد داریم به مطالبی نظیر ذیل بپردازیم .

  • کلینیک دندانپزشکی کودکان با بیهوشی
  • بیهوشی جهت دندانپزشکی کودکان
  • هزینه دندانپزشکی اطفال با بیهوشی
  • عوارض بیهوشی در کودکان
  • ترس کودکان از دندانپزشکی
  • هزینه بیهوشی دندانپزشکی
  • اثر داروی بیهوشی کودکان
دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی

دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی

 پس دندانپزشک کودکان باید این دل نگرانی و استرس را به حداقل برساند . جهت به حداقل رساندن استرس در کودک باید دندانپزشک کارهای دندانپزشکی را به آرامی و به صورت پله ای انجام دهد . کارهای بسیار ساده را در جلسات اول شروع نماید سپس به کارهای سخت تر مانند: درمان ریشه دندان و یا کشیدن دندان شیری بپردازید.

به همین دلیل بهتر است معاینات مکرر در طول سال انجام شود تا حتی پوسیدگی ها در مراحل اولیه تشخیص داده شود و ساده ترین کارها برای کودک انجام شود . در مراحل اولیه برای درمان های دندانپزشکی از فلورایدتراپی شروع می شود زیرا فلورایدتراپی نیاز به بی حسی ندارد و سبب از بین رفتن میکروب های داخل دهان کودک به حداقل برسد و پیشگیری از پوسیدگی دندان های کودک اتفاق بیفتد .

با این حال کودکان ترس و اضطراب شدید از دندانپزشکی دارند . این مقدار ترسی که در کودک است ممکن است حتی حاضر نباشد روی صندلی دندانپزشکی بنشیند و تحت معاینه اولیه قرار بگیرد . ممکن است در همان جلسه اول کودک نپذیرد و ترس شدید داشته باشد و این کودکان را مجبور هستیم تحت آرام بخشی و بیهوشی درمان های دندانپزشکی را انجام دهیم .

دکتر لیلا آذرنوش دندانپزشک اطفال، با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری های دهان و دندان می پردازد. می توانید برای دریافت اطلاعات در این خصوص از دندانپزشک اطفال با شماره های ۰۲۱۲۲۶۱۵۴۰۲ – ۰۲۱۲۲۶۱۵۴۰۳ تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اثر ترس بر روح و روان کودک

یکی از نگرانی های والدین در مورد دندانپزشکی کودکان همکاری آن ها با دندانپزشک در حین درمان است . سن پایین کودکان، ترس و اضطراب از دندانپزشکی از جمله مواردی هستند که منجر به کاهش همکاری کودکان برای انجام این درمان ها می شود . در صورت شمار بالا دندان های پوسیده در کودکان با سن پایین و شکست روش های مختلف رفتاری، آخرین توصیه دندانپزشک کودکان بیهوشی عمومی است که در این روش از درمان تمامی دندان ها در یک جلسه درمان می گردند .

اما بسیاری از والدین این توصیه را خیلی سختگیرانه برای کودک خود قرار می دهند اما باید به آن ها توضیح داد آسیب های روحی و روانی تحت این شرایط اثرات طولانی مدت برای آن ها داشته باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به دندانپزشکی اطفال خوب در تهران مراجعه نمایید.

برخی از خدمات دکتر لیلا آذرنوش:

مراقبت از دندان کودکان

تکامل دندان کودکان

پوسیدگی دندان شیری کودکان

عصب کشی دندان کودکان

درباره دکتر لیلا آذرنوش

دکتر لیلا آذرنوش دندانپزشک اطفال در سال ٨٢ فارغ التحصيل شدم و دوران طرح را در بيمارستان مسيح دانشورى دار آباد تهران گذراندم دو سال در بيمارستان توحيد جم كار كردم سپس در سال ١٣٨٦ كلينيك شبانه روزى پگاه را به همراه همسرم دكتر على فرجى در خيابان خواجه عبدالله تاسيس كرديم و از آن سال در آنجا به عنوان دندانپزشك كودكان مشغول شدم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 1 × دو =

تماس سریع