Close this search box.
پر کردن دندان کودکان

پر کردن دندان کودکان

پر کردن دندان کودکان هنگامی انجام می‌شود که دندان های کودک دچار پوسیدگی شده باشد چرا که عدم درمان پوسیدگی دندان، باعث عفونت بیشتر و

ترس کودکان از دندانپزشکی

ترس کودکان از دندانپزشکی یکی از نگرانی‌های رایج است که می‌تواند به دلیل تجربه‌های منفی قبلی، محیط ناآشنا، صداهای بلند و یا برخورد نامناسب شکل

خونریزی لثه هنگام مسواک زدن

خونریزی لثه هنگام مسواک زدن

خونریزی لثه هنگام مسواک زدن یکی از مشکلات شایع و نگران ‌کننده‌ای است که بسیاری از والدین هنگام مسواک زدن برای کودکان و اطفال خود،

کشیدن دندان شیری

کشیدن دندان شیری کودکان چگونه است؟ کشیدن دندان شیری چه زمانی لازم است؟ کشیدن دندان شیری یکی از مراحل مهم در روند رشد و تکامل

مزایای ارتودنسی پیشگیری دندان

ارتودنسی پیشگیری

ارتودنسی پیشگیری چیست؟ شاید برایتان سوال باشد که تفاوت ارتودنسی دندان کودکان در حالت معمولی با ارتودنسی پیشگیری چیست؟ نحوه رشد فک و دندان ها

دیر افتادن دندان شیری کودکان

دیر افتادن دندان شیری کودکان چه دلایلی دارد؟ در صورت دیر افتادن دندان شیری کودکان، چه اقداماتی باید انجام شود؟ تاخیر در افتادن دندان‌های شیری

ارتودنسی دندان کودکان

ارتودنسی دندان کودکان به چه منظور انجام می شود؟ ارتودنسی دندان کودکان چه فواید و مزیت‌هایی دارد؟ ارتودنسی در سنین پایین چقدر موثر است؟ آیا

نحوه عصب کشی دندان شیری

پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری دوران کودکی است. انجمن و آکادمی دندانپزشکی کودکان آمریکا همواره توصیه می کند کودکان تا زمان رویش اولین دندان یا حداقل در سن یک سالگی توسط دندانپزشک ویزیت شوند. کودکان برای معاینه معمول دندان ها باید هر 6 ماه، به دندانپزشک مراجعه کنند؛ در چنین شرایطی حفره یا سایر مشکلات بهداشتی دندان در مراحل اولیه، تشخیص داده می شوند.

درد دندان کودکان بعد عصب کشی

درد دندان کودکان بعد از عصب کشی

درد دندان کودکان بعد از عصب کشی چگونه است؟ چه روش‌هایی برای کاهش درد دندان کودکان در اثر عصب کشی وجود دارد؟ عصب‌کشی دندان یک

دندانپزشکی بیهوشی کودک