لوگو دکتر لیلا اذرنوش
کشیدن دندان شیری
دندانپزشکی کودکان

کشیدن دندان شیری

کشیدن دندان شیری کودکان چگونه است؟ کشیدن دندان شیری چه زمانی لازم است؟ کشیدن دندان شیری یکی از مراحل مهم در روند رشد و تکامل

مزایای ارتودنسی پیشگیری دندان
ارتودنسی

ارتودنسی پیشگیری

ارتودنسی پیشگیری چیست؟ شاید برایتان سوال باشد که تفاوت ارتودنسی دندان کودکان در حالت معمولی با ارتودنسی پیشگیری چیست؟ نحوه رشد فک و دندان ها

دیر افتادن دندان شیری کودکان

دیر افتادن دندان شیری کودکان

دیر افتادن دندان شیری کودکان چه دلایلی دارد؟ در صورت دیر افتادن دندان شیری کودکان، چه اقداماتی باید انجام شود؟ تاخیر در افتادن دندان‌های شیری

ارتودنسی دندان کودکان
ارتودنسی

ارتودنسی دندان کودکان

ارتودنسی دندان کودکان به چه منظور انجام می شود؟ ارتودنسی دندان کودکان چه فواید و مزیت‌هایی دارد؟ ارتودنسی در سنین پایین چقدر موثر است؟ آیا

نحوه عصب کشی دندان شیری

پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری دوران کودکی است. انجمن و آکادمی دندانپزشکی کودکان آمریکا همواره توصیه می کند کودکان تا زمان رویش اولین دندان یا حداقل در سن یک سالگی توسط دندانپزشک ویزیت شوند. کودکان برای معاینه معمول دندان ها باید هر 6 ماه، به دندانپزشک مراجعه کنند؛ در چنین شرایطی حفره یا سایر مشکلات بهداشتی دندان در مراحل اولیه، تشخیص داده می شوند.

درد دندان کودکان بعد عصب کشی
عصب کشی دندان کودکان

درد دندان کودکان بعد از عصب کشی

درد دندان کودکان بعد از عصب کشی چگونه است؟ چه روش‌هایی برای کاهش درد دندان کودکان در اثر عصب کشی وجود دارد؟ عصب‌کشی دندان یک

دندانپزشکی بیهوشی کودک
دندانپزشکی کودکان بدون درد

دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی

دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی چه عوارضی دارد؟ آیا دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان به بستری شدن نیاز دارد؟ درمان دندانپزشکی با بیهوشی برای چه کودکانی انجام

دندان شیری کودک

دندان شیری کودکان

دندان شیری کودکان به چه علت به مراقبت نیاز دارد؟ دندان های شیری کودکان از چند سالگی می افتند؟ دیر افتادن دندان شیری کودک چه

پیشگیری از زودتر افتادن دندان های شیری
مراقبت و بهداشت دندان

چرا باید از دندان های شیری مراقبت کنیم؟

چرا باید از دندان های شیری مراقبت کنیم؟ مراقبت از دندان های شیری کودکان چه اهمیتی دارد؟هر کودکی در کل باید بیست عدد دندان شیری